دژینو در بخشی از دومین گزارش سالانه خود با عنوان کارنامه تبلیغات آنلاین ایران ۱۴۰۳ به بررسی شبکه های اجتماعی پرطرفدار درمیان تبلیغ دهندگان ایرانی پرداخته است.

بر اساس این گزارش تلگرام با ۵۱/۶ درصد محبوب ترین بستر تبلیغات کلیکی در میان شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها بوده است.

اینستاگرام با ۴۶/۵ درصد در رتبه دوم قرار دارد درحالی که لینکدین با ۱/۸ درصد و ایکس(توییتر سابق) با ۰/۱ فاصله زیادی از دو گزینه نخست دارد.

همچنین بیش از یک سوم سشن های تبلیغاتی از طریق وبسایت های ورزشی،سیاسی و اجتماعی،اقتصادی و مالی و سرمایه گذاری و سرگرمی و تفریحی ایجاد شده اند.

این آمار نشان میدهد که کاربران این حوزه ها بیشترین تعامل را با تبلیغات دیجیتال دارند.به گفته دژینو مطابق تعاریف فنی به بارگذاری یک وبسایت و فعالیت کاربر در آن در یک بازه زمانی مشخص یک سشن روی آن وبسایت گفته میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *