به گزارش روابط عمومی اکالا در دومین روز از اسفند ۱۴۰۳ این پلتفرم موفق شد با ثبت ۲۱۲ هزار سفارش در یک روز رکورد جدیدی در بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی ایران به نام خود ثبت کند این موفقیت در جریان بزرگترین حراج آنلاین سوپرمارکتی رقم خورد کمپینی که با ارائه تخفیفهای تا ۷۰ درصد و ارسال رایگان تجربه خریدی به صرفه و راحت را برای کاربران فراهم کرد.
به گفته اکالا این جشنواره که با استقبال گسترده کاربران همراه بوده در مجموع ۱۶۰ میلیارد تومان تخفیف ارائه کرد و رشد فروش ۷۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رساند.
همچنین معاون بازاریابی اکالا با اشاره به نرخ ۹۷ درصدی ارسال موفق سفارش ها در این کمپین ارائه خدمات با کیفیت و پردازش سریع سفارش ها را تعهد این پلتفرم اعلام کرد.
بر اساس گزارش اکالا در این جشنواره ۱۵ روزه بیش از ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار کالا از ۱۲۰۰ برند برتر FMCG به فروش رسید در این میان گروه های کالایی نظافت منزل،لبنیات و تنقلات پر فروش ترین دسته ها بودند همچنین محصولاتی با تخفیف های ویژه بین ۵۰ تا ۷۰ درصد عرضه شدند که مورد توجه کاربران قرار گرفت.
طبق اعلام اکالا این کمپین در ۱۸۴ شهر ایران برگزار شد و بیش از ۴۶۰ هزار کاربر جدید به این پلتفرم اضافه شدند.استان های کردستان،لرستان،سیستان و بلوچستان بیشترین نرخ رشد سفارش را تجربه کردند علاوه بر این تبلیغات گسترده در رسانه ها،شبکه های اجتماعی و عمکاری با ۱۱۵ اینفلوئنسر نقش مهمی در موفقیت در موفقیت این رویداد داشت.
فاز اصلی کمپین در ۱۵ اسفند به پایان رسید اما به گزارش روابط عمومی اکالا فاز دوم این جشنواره که شامل بازی ها و جوایز ویژه است از ۱۹ اسفند آغاز شده و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.